Dans Fusion

Idag tänkte jag inte träna. Hade ju tagit en långpromenad med vovvarna. Plus att jag var ute och kastade sopor. Då fick lillan vara med ute och åka pulka. Maken hjälpte oxå till att kasta jox. 

Men jag fick ryck och klädde mig för att åka. Maken fick tre minuters förvarning och sen åkte jag.
Anledningen till att jag inte skulle åka från början var för att jag inte hade några rena träningskläder. Men så kom jag på att det låg en sportbh på golvet och samlade damm. Den tog jag upp, skakade av och tog på mig. Sen for jag. Inga träningsbyxor hade jag utan bara mina vanliga brallor.
Det var absolut inte att rekommendera. Byxorna gled ner vääääääldigt ofta och jag tror jag visade rumpan några gånger för den som stod bakom mig.

Passet i sig hade jag noll förväntningar på. Dansen var ju en flopp. Men dans fusion var bra. Det var fart och fläkt. Visst var det en del spexande fortfarande men mycket mindre än på dansen. Nu vart jag till och med svettig av passet. 
Det kan jag tänka mig att gå på flera gånger. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0