Ont

Imorse fick jag jätteont i magen på vänster sida. Det kändes som knivhugg och jag kunde knappt röra mig. Det blev värre av att lillan nuddade där när hon rörde sig. Jag fick lite panik och ringde maken som klev av bussen och gick hem. Sen ringde jag sjukvårdsupplysningen för råd. Eftersom att jag inte har feber så blev rådet att gå till vårdcentralen. Men när jag pratade med henne i telefonen så gick smärtan över. Maken kom hem och väntade hemma tills vårdcentralen öppnade ifall smärtan skulle komma tillbaka. Men det gjorde den inte. Tack och lov. Så då åkte han till jobbet igen.

Vid 12 gick jag på promenad med lillan och två hundar. Superkul! Svårast var att få ut dem ur huset. Inte lätt att öppna porten och köra ut vagn samtidigt som hundarna rusar ut. Men det gick!! Så jag ska göra det igen imorgon :) men morgondagen får gärna starta utan magontet!

Vi gick strandpromenaden och njöt av lugnet. Vi hade inte bråttom eller så utan kunde strosa lugnt och lukta på allt och äta snö (hundarna då, inte jag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0