Hjortronssalt

Tre jäkla gånger fick jag skriva om rubriken eftersom att mobilen vill ändra om till hjortronsylt istället. Lagom frustrerande.

Hur som haver. Jag köpte Hjortronssalt i söndags efter vi varit i Västerås. Jag ville baka drömmar. Sagt och gjort.


De vart helt okej. Lillan tyckte verkligen om att baka drömmar.

Sen fortsatte jag att baka.


Små kluttar. Haha, nej då, gjorde havreflarn för första gången någonsin.


Så här blev de. Brända allihopa så klart. Receptet stod det 6 minuter. Jag satte 5 på timern men tog ut dem innan dess. Ändå vart de brända.


Jag fortsatte med dessa.


Kolasnittar heter de. Ska bakas i längder innan de delas.


Så här blev de sen :)
Smakade ganska gott. Allt fick tummen upp av lillan o maken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0