Cupcakes

Jag blev bjuden på babyshower för min vän S som ska få barn nästa månad. Vid inbjudan fick jag förfrågan om att baka cupcakes men jag tackade nej till det då jag har lite att stå i här hemma o sist jag bakade cupcakes blev de stenhårda o fula. Men natten till lördagen fick jag sms om att hon som skulle baka blivit sjuk och kunde inte. Så jag skrev att jag kunde baka men skrev även att jag inte kunde lova bra resultat.

Det där smset kom 00:08 och jag började baka omgående. Lillfizen hade vaknat efter en alldeles för lång sovstund ändå så han fick äta smörgås och hålla mig sällskap.

Muffinsen såg goda och mjuka ut. Inte hårda som sten denna gång.

Efter att jag smackat dit frosting och strössel var jag mäkta nöjd och frostingen smakade underbart.

Vi pyntade fint hemma hos S medan hon var i centrum på ett uppdrag.

Det var en kul tillställning. Många superfina bebiskläder fick hon och några urmysiga gosedjur.
Hon blev superöverraskad vilket gjorde allt väldigt lyckat :)
Och ja, cupcakesen smakade underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0