Mat

Hej på er. Får se om någon ena märker att jag skrivit här 😂 
Jag tänkte mest bara visa lite vad vi ätit den senaste tiden. Undviker köttbullar å makaroner inlägg men när man lägger manken till är det kul att dela med sig. (null)
Idag har jag lunchlåda med kokta grönsaker, chilimarinerade fläskmedaljonger, potatisgratäng och bea.
Skulle ha i någon form av kryddig korv men de hamnade på golvet istället :/
(null)
Den här rätten gör jag ganska ofta. Ungsstekta grönsaker och marinerad kyckling. Gott och fräscht. Saknar bara någon form av sås.
(null)
En till kycklingrätt med krämig sås som innehåller morot och skinka samt purjolök. Himla god kombination.
(null)
Pasta med skinksås är en klassiker.


(null)
Ost och skinkpaj kanske inte är supernytt men jag gör den när jag hittar billig skinka eller så. Allt i denna skicka var köpt till halva priset.
(null)
Kyckling med lime och ingefära. Så gott!!

Har ni tips på god och lättlagad mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0